موسسه اسم اعظم | بزرگترین و معتبرترین فروشگاه ادعیه مستند حرز امام جواد (علیه السلام)

آثار دیده شده از زبان شما

آثار حرز امام جواد دیده شده از زبان شما

آثار دیده شده از زبان شما

خانم حسین  زاده (کارشناس مامایی):

تاثیر حرز برای فرزند من در حد یک معجزه بود.

 

تأثیر حرز امام جواد (ع) در حد معجزه
تأثیر حرز امام جواد (ع) در حد معجزه

 

فرزند من حسین اواخر سال 89 به دنیا آمد خیلی زیبا و دوست داشتنی بود به حدی که همه ی همکارانم در بیمارستان دور او جمع شده بودند که حسابی از او تعریف و تمجید می‌کردند؛ دقیقاً در بعد از ظهر همان روز (روز اول تولد) با این که تمام علائم سلامتی او نرمال بود ناگهان بدن بچه به هم ریخت. خلاصه کارش به جایی رسید که در روز دوم تولد اولین عمل جراحی بر روی او انجام شد، تا 2 ماهگی 3 عمل جراحی داشت دلم برای بچه کباب شده بود. خیلی ضعیف شده بود بعد از آن هم از هر مهمانی که بیرون می آمدیم صورت این بچه به شدت برافروخته می‌شد و ترشحاتی از صورتش خارج می‌شد. بعد از مدتی حساسیت شدید پوستی گرفت به نحوی که چهره او از حالت طبیعی خارج شد؛ واقعاً شده بود محل اثر چشم زدن دیگران. در همین ایام از طریق همسر برادرم با حرز امام جواد (علیه السلام) آشنا شدم؛ حرز را که همراه فرزندم کردم به صورت کاملاً محسوس و واضح اثرات بیماری او رو به کاهش نهاد تا آنجا که بعد از میهمانی ها فقط صورت فرزندم کمی سرخ می شد و زود به حالت عادی بر می گشت؛ احساس می‌کنم این حرز هدیه حضرت سید الشهداء به فرزندم بود.

 

روح اله (دانشجو):

مهمترین اثر حرز برای من نجات از غرق شدن در دریا بود.

 

اثر حرز امام جواد (ع) در نجات از غرق شدن
اثر حرز امام جواد (ع) در نجات از غرق شدن

سال 91 ایام تعطیلی با رفقا رفتیم شمال. تصمیم گرفتیم در یک محل خلوت تنی به آب بزنیم. لباس ها و کفش ها و حتی انگشتر عقیق را در آوردم. من چون قدم بلند  بود به خودم جرات دادم بیشتر از دوستانم جلو بروم تا عمق بیشتری را تجربه بکنم؛ ناگهان زیر پایم خالی شد و شروع کردم به دست و پا زدن؛ نه نجات غریقی بود که نجاتم دهد و نه وسیله ای که کمکم کند. بچه ها هول کرده بودند و رنگ از رخسارشان پریده بود در همین حین به طور کاملاً معجزه آسایی موجی مرا به سمت عقب راند و دستم به یک بلوکه رسید؛ وضعیت من و دوستانم دیدنی بود؛ فقط خدا را شکر کردیم. از آب که بیرون آمدم چون به حرز اعتقاد داشتم با خودم گفتم “تو که حرز همراهت نبود چه چیز باعث این اتفاق شد” ناگهان به بازوی سمت راستم نگاه کردم، دیدم فراموش کرده بودم، حرز را از دستم در بیاورم؛ اینجا بود که حس کردم این حرز چه نعمت و موهبتی است.

 

خانم خادم عمومی:

همراه کردن حرز باعث شد ترس، نا آرامی و تلاطم

در فرزند 3 ساله ام فروکش کند.

 

اثر حرز امام جواد (ع) در کسب آرامش
اثر حرز امام جواد (ع) در کسب آرامش

فرزند 3 ساله ام زهرا مدت مدیدی بود که خیلی نا آرام شده بود؛ در خواب میترسید، بسیار بهانه گیری میکرد و به من هم خیلی وابسته شده بود. هرکارمیکردم، نمیتوانستم این حالتش را از بین ببرم. یکی ازدوستانم پیشنهاد داد که برای فرزندم حرز تهیه کنم و موسسه اسم اعظم را به من معرفی کرد. بعد از همراه کردن حرز تغیر روحیات در فرزندم کاملاً مشهود بود. واقعاً حس کردم که ذکر خدا چگونه میتواند آرامش را به کسی هدیه دهد.

 

آقای عاشوری (از تهران) :

بعد از همراه کردن حرز و دعای دفع سحر،

احساس کردم خون در رگ هایم جریان پیدا کرده و گرما به بدنم برگشته است.

 

دفع سحر با حرز امام جواد (ع)
دفع سحر با حرز امام جواد (ع)

داستان من از 15، 16 سال پیش زمانی که نوجوانی 16 ساله بودم شروع میشود. یک روز عصر در خانه تنها بودم که ناگهان به نحوی که گویا کسی ضربه محکمی به گردنم بزند ضربه ای خوردم (در حالی که هیچ کس در خانه ام نبود) و به صورت غیر اختیاری شروع کردم به داد و فریاد کردن و به هم ریختن وسایل تا آنجایی که همسایگان داخل خانه ما ریختند و مرا گرفتند. بعد از این قضیه حالات غیر عادی در خودم زیاد می‌دیدم. با مشورت با بزرگانی که آشنا با بحث ماوراء بودند و با توجه به اینکه در اطرافیان ما اشخاصی هستند که معروف به استفاده از سحر و جادو هستند به این نتیجه رسیدند که این حالات اثر سحر یا اجنه است. آنقدر وضعیتم بقرنج شده بود که مجبور شدیم برای دور شدن از آن افراد منزلمان را از تهران به همدان منتقل کنیم. خلاصه یکی از اثرات این وضعیت این بود که بدن من کاملاً سرد بود در حدی که دکتر از این حالت بدنم تعجب می‌کرد. بعد از این در و آن در زدن بسیار به این نتیجه رسیدم که اسباب ظاهری دردی درمان نمی‌کند و باید فکری دیگری کرد که با این حرز و دعای دفع سحر آشنا شدم که بعد از همراه کردن حرز امام جواد (ع) در هفته اول احساس کردم خون در رگ هایم جریان پیدا کرده است و گرما به بدنم برگشته است.
از خدا میخواهم مابقی اثرات این حالت را به واسطه این ادعیه پر برکت از من دور کند. انشاءالله …

 

خانم حسینی (خانه دار از قم):

بنده خودم اثر خاص کاملاً مشهودی از این احراز ندیدم اما بهترین چیزی که این احراز به صاحبش هدیه می‌دهد آرامش خاطر و اطمینان به ذکر خدایی است که همراه اوست.

 

آرامش خاطر و اطمینان با حرز امام جواد علیه السلام
آرامش خاطر و اطمینان با حرز امام جواد علیه السلام

بنده تقریبا 10 سال است که حرز امام جواد (ع) را همراه خود دارم. درست است که در ظاهر اثری از این حرز به طور مشهود ندیدم؛ اما مطمئن هستم که خیلی از بلایا و چشم زخم ها و … بدون اینکه خودم متوجه شوم به عنایت خدا از من دفع شده است؛ علاوه بر اینکه مهمترین اثر این حرز اطمینان قلب به ذکر خداست یعنی کسی که این ادعیه را همراه خود دارد، قلبش به حمایت و پشتیبانی از جانب خدا مطمئن است و اضطراب برای او بی مفهوم میشود.

خبرنامه هفتگی اسم اعظم
خبرنامه هفتگی اسم اعظم
با عضویت در خبرنامه ما، هر هفته یک ایمیل مفید دریافت کنید!
شما هر زمان که بخواهید میتوانید عضویت خودتان را لغو کنید!

چرا نظرتان را نمی‌نویسید؟

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود

از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید

2 + 15 =