موسسه اسم اعظم | بزرگترین و معتبرترین فروشگاه ادعیه مستند حرز امام جواد (علیه السلام)

اثر حرز حضرت امام جواد (ع) در حل گره ها و مشکلات زندگی

با عرض سلام و احترام

برادر بزرگوار واقعا خسته نباشید.

با لطف شما و کانال خوبتون الحمدالله خیلی ها با حضور قلب خاصی به خداوند نزدیک شدند و از کانال جدیدتون که بسیارهم عالیست تشکر می کنم .

درپناه خداوند منان باشید. حاج آقا از شما خیلی متشکرم از زمانی که حرز امام جواد(ع) را بستم واقعا در زندگیمان معجزه شده و به لطف آقا یکی یکی گره های کور زندگیم بازشده سپاس ازشما. خیلی وقتها مزاحمتون می شم ولی این را هم معجزه خدا می دانم که باکانال شما آشناشدم.

 

دکمه_خرید_محصول copy

خبرنامه هفتگی اسم اعظم
خبرنامه هفتگی اسم اعظم
با عضویت در خبرنامه ما، هر هفته یک ایمیل مفید دریافت کنید!
شما هر زمان که بخواهید میتوانید عضویت خودتان را لغو کنید!
3 نظرات
  1. احسان بنی طرفیان می گوید

    با عرض سلام و ادب.و خسته نباشید
    چه تضمینی میدید که پوست اصل آهو به کار می‌بریم با وجود اینکه بسیااااار کمیابه پوست آهو.و نوشتن باید به دست استاد باشه.نه یک طلبه!!!!!!! جوان.از کجا معلوم با وضو باشند و حرز ابجد رو درست و کامل بنویسن

  2. احسان بنی طرفیان می گوید

    با عرض سلام.حرز امام جواد و رعایت تمااام آداب رو پوست آهو رو.در بیش از بیست فروشگاه و سایت دیدم امام یک درصد هم اعتماد نکردم.و قصد خرید از شما را برای تکتک اعضای خونوادم دارم اما در مورد پوست آهو و رعایت تک تک آداب مخصوصا استاد بنویسد را به ما میدهید.با وجود اینکه پوست آهو تقریبا نایاب است . بعد از برش خوردن اصلااااا با پوست دیگری قابل مقایسه نمیباشد.

    1. موسسه فرهنگی اسم اعظم می گوید

      با سلام و احترام
      با تشکر از نظر شما
      حرز امام جواد (ع) توسط مؤسسه ما با رعایت کامل آداب روی پوست آهو نوشته می شود.
      ما با دقت و حساسیت نسبت به پوست و طرف های معامله به دنبال تهیه پوست آهو هستیم، و روی غیر آن اصلا نمی نویسیم. و پوست ها را برای تایید به کارشناسان نشان می دهیم. اما باز هم یقین بالمعنی الاخص را کسی می تواند در این زمینه بدهد که خودش آهو را شکار کرده است، نه ما.
      به صورت کلی برای نوشتن حرز امام جواد (ع) ، مقامات معنوی نویسنده در تاثیر بیشتر حرز مؤثر است اما منحصر به افرادی چون شیخ، استاد و… نمی باشد. وگرنه فقط تعداد اندکی با شرایط محدودی می توانستند حرز بنویسند و تعداد احراز تولید شده بسیار کم می بود. ما در مورد نویسنده ها حساسیت داریم. نویسنده های موسسه معمولا طلبه و یا افرادی هستند که به لحاظ اخلاقی ظاهرالصلاح بوده و ما نسبت به آن ها اطمینان نسبی داریم.
      موفق باشید

چرا نظرتان را نمی‌نویسید؟

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود

از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید

12 − هفت =