موسسه اسم اعظم | بزرگترین و معتبرترین فروشگاه ادعیه مستند حرز امام جواد (علیه السلام)

تاثیر حرز امام جواد (ع) بر اوضاع مالی

تاثیر حرز امام جواد (ع) بر اوضاع مالی

سلام،

متولد 63 هستم. منتهی به برکت امام رضا از بحران مالی خیلی بزرگی در آمدم و وقتی می خواستیم دوباره از صفر شروع کنیم به طور اتفاقی با کانال شما روبرو شدم و اگه خاطرتون باشه خیلی اصرار داشتم که پک کامل حرز امام جواد علیه السلام یه خورده زودتر از موعد به دستم برسه که شما هم منت گذاشتین سر من و خیلی زودتر از موعد رسید به دستم.

باور کنید من یه جوونی بودم تحصیل کرده بدون یک ریال پشتوانه مالی و حتی پشتوانه روحی و روانی از طرف خانواده ام نه تنها پشتم نبودن بلکه مخالف هم بودن با این کارکردن های من (من یه شرکت بازرگانی دارم و کار صادرات انجام می دم به عراق، پاکستان، افغانستان و سوریه) باورکنید؛ بخدا من نمی دونم چجوری باید بنویسم چجوری باید بگم. هر روز یه اتفاق هایی برام می افتد. (الان حدود ده روز است حرز به دستم رسیده)

خودم موندم برای کار به یه جاهایی وصل میشم که منی که آب می خوردم با خانم مطرح می کردم اصلا جرات نمی کنم بهش بگم چون خودمم نمی توانم باورکنم. شاید خیلی ها بگن ره صد ساله رو یک شبه رفته. ولی اگه خدا بخواد میشه. من تنها کاری که کردم شروع کارم با بستن حرز شروع کردم و از روزی که حرز رو بستم، تقریبا تمام نمازهام اول وقت خوندم. واقعا قدرت خدا عجیبه. واقعا عجیبه. از صادرات صد میلیون، دویست میلیون رسیدم به پنج میلیارد، ده میلیارد. این شماره تماس منه هر کاری از دستم بر میاد که می توانم انجامش بدم، مطمئن باشین دریغ نمی کنم.  البته نمی خوام بگم ده روزه میلیادر شدم  نه تازه دارم بدهی هامو صفر می کنم. منتهی واقعا تاثیرش رو با گوشت و خون درک می کنم.

 

دکمه_خرید_محصول copy

خبرنامه هفتگی اسم اعظم
خبرنامه هفتگی اسم اعظم
با عضویت در خبرنامه ما، هر هفته یک ایمیل مفید دریافت کنید!
شما هر زمان که بخواهید میتوانید عضویت خودتان را لغو کنید!

چرا نظرتان را نمی‌نویسید؟

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود

از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید

سه × پنج =