موسسه اسم اعظم | بزرگترین و معتبرترین فروشگاه ادعیه مستند حرز امام جواد (علیه السلام)

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات :

 

1 – از نظر حقوقی، در معاملات سایت فروشگاه مجازی اسم اعظم، فروشگاه محصولات فرهنگی اسم اعظم  به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آنرا در سایت فروشگاه مجازی اسم اعظم درج نموده است
2 – ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که ممکن است اضافه شود درخواست محصولاتی غیر از محصولات فروشگاه می باشد .
3 – ارسال به تمام نقاط کشور برای تعداد بالای 10 عدد رایگان می باشد. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه مجازی اسم اعظم  به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را به وسیله اداره پست در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
4 – در صورتی که فروشگاه مجازی اسم اعظم به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید. سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده ، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
5 – هر گونه نقص و یا عیب فنی باید به موسسه اعلام شود تا در اسرع وقت موسسه به مشکل رسیدگی کند.
 مالکیت معنوی
1 – کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت فروشگاه مجازی اسم اعظم، می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت فروشگاه مجازی شهروند، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.
خبرنامه هفتگی اسم اعظم
خبرنامه هفتگی اسم اعظم
با عضویت در خبرنامه ما، هر هفته یک ایمیل مفید دریافت کنید!
شما هر زمان که بخواهید میتوانید عضویت خودتان را لغو کنید!
3 نظرات
  1. مريم شهبازي می گوید

    با سلام و دعاي خير
    چند وقتي با سايت و شبكه كاري شما آشنا شدم و محصولاتي رو از شما خريد كردم و به دستم رسيده و اطمينان از اصل بودن آن دارم ولي تقاضا دارم علامت نماد الكترونيكي رو در سايت قرار دهيد. يا حق

    1. useresmeazam می گوید

      سلام علیکم

      چشم حتما

    2. useresmeazam می گوید

      اینماد در سایت قرار گرفت

چرا نظرتان را نمی‌نویسید؟

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود

از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید

نه + 20 =