موسسه اسم اعظم | بزرگترین و معتبرترین فروشگاه ادعیه مستند حرز امام جواد (علیه السلام)

معجزات حرز آقا امام جواد (ع)

سلام

امروز یکی دیگه از معجزات حرز را دیدم.

داشتم امروز توی خیابان ولیعصر جنوب به شمال رو می رفتم ظهر بود و خیلی خلوت. وسوسه شدم و پا رو گذاشتم رو گاز و به سرعت نزدیک چهارراه پارک وی شدم؛ قبل از اینکه بیام وارد تقاطع بشم حواسم به همه جابود که ماشینی موتوری چیزی درحال ورود نباشه. ولی ناگهان یه سمند با سرعت وارد تقاطع شد؛ منم سرعتم زیاد بود؛ درکمتر از یک ثانیه همه این اتفاقات افتاد. فقط در اون لحظه یاد حرز افتادم که به بازوم بسته بودم و ترمز گرفتم و بافاصله کمتر از ۵ سانتی همدیگرو رد کردیم. معجزه بود. به طور یقین اگه تصادف کرده بودیم هر دو جابجا می مردیم. ولی باحرز آقا امام جواد(ع) ختم به خیر شد.

 

دکمه_خرید_محصول copy

خبرنامه هفتگی اسم اعظم
خبرنامه هفتگی اسم اعظم
با عضویت در خبرنامه ما، هر هفته یک ایمیل مفید دریافت کنید!
شما هر زمان که بخواهید میتوانید عضویت خودتان را لغو کنید!
15 نظرات
  1. فاطمه می گوید

    سلام و خسته نباشید
    بنده برادری دارم که سی چهارسال سن داره ولی هنوز نتوانسته ازدواج کنه
    و پسری خوب پاکیست اما هر جایی براش خاستگاری میریم یا میخوره به هم یا اینکه جواب رد میدن برادرم بسیار فشارزیادی تحمل میکنه خواست هر جوونی ازدواج تشکیل خانوادس ومشکل اعصاب پیدا کرده زود از کوره در میره واقعا خسلب براش نگرانیم
    اگه میشه لطف کنید راهنماییم کنید.

    1. موسسه اسم اعظم می گوید

      سلام اگر احساس می کنید طلسم یا سحری اتفاق افتاده می توانید حرز امام جواد علیه السلام رو تهیه کنید و به بازوی دست راست برادرتون ببندید انشاءالله به حق امام جواد علیه السلام مشکلشون حل خواهد شد.

      با تشکر از ارتباطتون با موسسه فرهنگی اسم اعظم

  2. Sara می گوید

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما سروران گرامی
    ازاینکه مطالب خوب و مفیدی برای ما خوانندگان ارائه میدین خیلی تشکر میکنم .خواستم بگم در خصوص آثار حرز امام جواد ع من به شخصه درباره هدایت دیدم ،ایشون بعد عقدشون یا همیشه مریض میشدن ویا به حادثه غیر مترقبه ای براش پیش میومد، بنا به توصیه یکی از نزدیکان براش حرز امام جواد ع رو گرفتیم تا پیشش باشه .واز اون زمان دیگه حالش خوب وحادثه ای براش پیش نیومد. انشاله که سلامت باشین.

    1. موسسه فرهنگی اسم اعظم می گوید

      همراه گرامی؛
      سلام علیکم
      از بیان بازخورد و حسن نظر شما سپاسگزاریم.

      موفق باشید

  3. مسعود موسی پور می گوید

    سلام حرز امام جواد علیه السلام را میشه برای پسرم که یک سال و نیم هست ببندم ؟

    1. موسسه فرهنگی اسم اعظم می گوید

      مخاطب ارجمند
      سلام علیکم
      بله می شود. فقط قبل از استفاده از حرز برای بار اول، نماز حرز امام جواد (ع) را به نیابت از فرزندتان بخوانید.

      موفق باشید

  4. مینا می گوید

    سلام. وقت بخیر. برای کسی که تمام درهای روزی براش بسته شده، اولاد دار نمی شود، شدیدا دجار سردی و اختلاف با همسرخود است، وارد هرکاری می شود به در بسته می خورد، قرض بالای قرض می اورد و همیشه در حد بخور و نمیر هست، در حالیکه اهل نماز اول وقت است ایا طلسم و جادویی وجود دارد؟ کدام پکیج را پیشنهاد می کنید و ایا همراه بودن حرز امام جواد با غلاف نقره تاثیری در اثرگذاری ان دارد؟ موردی که عرض کردم همسر بنده هستند😔

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      مخاطب گرامی؛
      سلام علیکم
      جهت رفع مشکلات و افزایش رزق و روزی و همچنین دفع سحر می توانید پکیج کامل را از طریق لینک https://esmeazam.com/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87/%d8%ad%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d9%be%da%a9-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d9%81%d8%b9-%d8%b3%d8%ad%d8%b1-%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b4/ تهیه فرمایید.
      در صورتی که هنوز سوال و یا مورد ابهامی برای شما وجود دارد، از بخش نظرات سایت مطرح نمایید. خوشحال می‌شویم بتوانیم شما را راهنمایی نماییم.
      موفق باشید.
      یاعلی

  5. رضایی ایلام. می گوید

    سلام.رضایی هستم از ایلام. من راستش اولش به این حرز اعتقاد نداشتم. و میگفتم خرافاته و دروغ ولی وقتی سفارش دادم و بستم به بازو. به لطف خداوند و یاری حرز امام جواد تو سن زیاد رفتم کار اداری بدون گزینش.و خونمون که اجنه داشت دفع شدن.اصلا باورم نمیشد آثارشو ببینم. از شما هم میخوام امتحان کنید حتی اگه اعتقاد کامل بهش ندارید.به لطف خدا و با استفاده از حرز از بلایا محفوظ میشید.و گره از کارتون باز در اخر ممنونم و تشکر ویژه دارم از موسسه عالی اعظم بابت ساخت و ارسال حرزها.

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      همراه گرامی؛
      سلام علیکم
      از انرژی خوب شما و اینکه نظر و تجربه خود را با ما و سایر دوستان در میان گذاشتید، صمیمانه سپاسگزاریم.
      ان شاءالله که بهره مندی از آثار و برکات این حرز همچنان برای شما تداوم خواهد داشت.
      همچنین از حسن نظر شما نسبت به موسسه اسم اعظم متشکریم.
      موفق باشید.
      یاعلی

  6. علی می گوید

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    یک سوال داشتم
    اگر کسی دعای جهودی منحوس برایم من کرده باشد یا اینکه موکل شیطانی برایم گرفته باشد که امورات زندگیم بهم بخورد با گرفتن حرز امام جواد و در کنارش حرز امیرالمومنین بگیرم تمام این کارهایی که برایم کرده باشن رفع خواهد شد ؟؟؟؟

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      مخاطب گرامی؛
      سلام علیکم
      با توجه به اینکه پاسخ به سوال شما نیاز به توضیحات و بررسی بیشتر دارد، لذا پیشنهاد می شود جهت مشاوره با کارشناسان موسسه هر روز به غیر از روزهای تعطیل در ساعات ۹ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۱۹ با شماره ۰۹۱۵۹۸۲۸۱۲۸ داخلی ۱ تماس حاصل فرمائید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.
      موفق باشید

  7. سمیرا موسوی می گوید

    سلام به نطرتون چقدر طول میکشه با بستن حرز طلسم باطل بشه

  8. شیطون می گوید

    سلام، منم چند روزی هست حرز امام جواد گرفتم و شبا وقتی از خواب بلند میشم دیگه تار عنکبوت و موجودات عیر عادی نمیبینم، اما امروز متاسفانه یکی از فامیلامون ک همیشه بهش شک دارم و فک میکنم اون برام طلسم میگیره اومده بود خونمون حرز رو روی میز دید و فهمید حرز خریدم. با اینکه به حرز اعتقاد دارم ولی میترسم طلسم قویتری برام بگیره و یا اینکه حرز منو باطل کنه

    1. موسسه فرهنگی اسم اعظم می گوید

      مخاطب گرامی؛
      سلام علیکم
      توجه به سحر، انسان را بیشتر در معرض آثار سحر قرار می دهد، اصلا به آن توجه نكنید و به خدا توكل كنید، هیچ قدرتی در عالم خارج از قدرت خدای متعال نیست (شیطان و ساحرین هم همینطور).
      موفق باشید

چرا نظرتان را نمی‌نویسید؟

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود

از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید

1 × 3 =